Geplaatst op 7 december 2023

Office assistent

Door: Marketing team

Haal jij er voldoening uit om achter de schermen alles zo goed mogelijk te regelen? Heb je relevante
werkervaring als office assistent binnen een informele, kwaliteit gedreven en soms hectische
werkomgeving? Heb je graag diverse administratieve verantwoordelijkheden die je secuur uitvoert,
maar kan je ook schakelen als er ineens puber aan je bureau staat met een vraag? Dan gaan we
graag met je in gesprek over onze gezamenlijke ambities.

Wat ga je doen?
Deze nieuwe rol is ontstaan door de groei en het succes van HIP Huiswerkbegeleiding en Particuliere
scholen. Het hoofdkantoor is verdeeld over twee campuslocaties waar ook een school en
huiswerkinstituut zijn gevestigd.

Als Office assistent ben je het eerste aanspreekpunt binnen HIP. Je ontvangt bezoekers, je
beantwoordt de algemene telefoon en beheert de HR mailbox en de algemene mailbox van HIP.
Hierbij zorg je voor de juiste toon in de communicatie en geef je bruikbare antwoorden.

Daarbij ondersteun je de HR Businesspartner op administratief gebied. Je weet als spin in het web wat
er speelt en zorgt ervoor dat collega’s goed en leuk kunnen werken in een fijne werkomgeving. Je
zorgt dat de personeelsadministratie op orde is, regelt ‘lief & leed’ en organiseert bijeenkomsten en
overleggen. Ook bied je administratieve ondersteuning aan de instituten en de scholen zoals het
aanmelden van leerlingen en het bestellen van boeken.

Waar je komt te werken
Bij HIP Huiswerkbegeleiding en Particulier onderwijs werken bevlogen docenten en
huiswerkbegeleiders op 2 Campuslocaties en 18 huiswerkinstituten. De hoofdkantoorcollega’s werken
afwisselend op de locaties in Laren en Bilthoven. Je vaste werkplek is Laren, daarnaast werk je
wekelijks 1 dag vanuit Bilthoven zodat je ook daar zichtbaar bent en weet wat er speelt.

Wat wij jou bieden
HIP biedt goede arbeidsvoorwaarden en een informele, collegiale sfeer. Je krijgt de ruimte om je
talenten te benutten en verder te ontwikkelen.

  • Een contract voor 12 maanden met een reële mogelijkheid tot een aanstelling voor langere
    termijn
  • Een salaris tussen € 2.400,- en € 3.400,- per maand o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van je
    kennis en ervaring
  • Een pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld

Wie ben jij?

Je voelt je thuis in een ambitieuze maar persoonlijke werkomgeving en bent 32 uur per week
beschikbaar. Hierbij is het mogelijk de werkuren te verdelen over 5 dagen waardoor je (deels) onder
schooltijd kan werken. Door jouw persoonlijkheid ben je in staat om binnen een hectische
werkomgeving overzicht te bewaren, werk gedaan te krijgen en rust en verbinding te brengen.

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Nederlands zeer goed in woord en geschrift
  • Digitale vaardigheden in Office365, ervaring met NMBRS is een pre
  • Communicatief sterk, administratief vaardig en in staat het werk planmatig te organiseren

Meer informatie of solliciteren?
Neem contact op of stuur je sollicitatie met cv naar Anne Geluk, interim HR via werken@hip.nl. Of bel
Anne op 06-57564074. We hopen snel van je te horen!

Wil je dit bericht delen?
Klik op één van deze kanalen
Informatie aanvragen
030 303 66 08
Open chat
Stel hier je vraag