Geplaatst op 2 oktober 2023

HR Business partner

Door: Marketing team

HR Businesspartner

Krijg jij energie van het optimaliseren van HR-processen? En ben jij een kei in de strategische kant van HR? Heb je ervaring binnen de volle breedte van HR en ben je toe aan een volgende stap? Functioneer je goed in een zelfstandige rol binnen een snelgroeiende organisatie die volop in ontwikkeling is? Dan gaan we graag met je in gesprek over onze gezamenlijke ambities.

Wat ga je doen?
Eigenlijk alles dat te maken heeft met HR. HIP is een snelgroeiend bedrijf dus er is veel te doen op dit vlak. De rol van HR Businesspartner is nieuw binnen HIP en essentieel voor de kwaliteit en continuïteit tijdens de verdere groei. De focus ligt op de uitvoering van de operationele HR-werkprocessen, zodat collega’s HIP als fijne werkgever blijven ervaren. Je fungeert niet alleen als HR-vraagbaak voor je collega’s, maar levert en analyseert HR-kengetallen en werkt als HR Businesspartner samen met leidinggevenden. Je zorgt er bovendien voor dat de HR-administratie op orde is. Samen met de recruiter bewaak je het recruitmentproces.

Daarnaast heb je de kans om het personeelsbeleid verder vorm te geven zodat HIP als aantrekkelijk werkgever de beoogde groei kan realiseren. Je bent sparringpartner voor het MT met betrekking tot de HR-strategie en verdere optimalisaties. Zodat HIP in staat is de beste mensen te vinden, te behouden en verder te ontwikkelen.

Waar je komt te werken?
Bij HIP Huiswerkbegeleiding en Particulier onderwijs werken bevlogen docenten en huiswerkbegeleiders op 2 Campuslocaties en op 18 huiswerkinstituten. De hoofdkantoorcollega’s werken afwisselend op de locaties in Laren en Bilthoven.

Wat wij jou bieden?
HIP biedt goede arbeidsvoorwaarden en een informele, collegiale sfeer. Een contract voor 12 maanden met een reële mogelijkheid tot een aanstelling voor langere termijn en daarnaast:

  • Een goed marktconform salaris, gebaseerd op je kennis en ervaring
  • Een pensioenregeling
  • 8% vakantiegeld dat maandelijks wordt uitbetaald
  • Een Laptop en een iPhone
  • Een werkweek van tussen de 32 en 40 uur

Daarnaast biedt deze functie de kans om mee te groeien. Je begint zelfstandig op HR waarbij je nauw samenwerkt met het MT en de collega’s van het hoofdkantoor. Bij de verdere groei zal ook de HR-afdeling verder worden uitgebouwd waarmee jouw rol op termijn kan veranderen.

Wie ben jij?
Je neemt verantwoordelijkheid, weet kansen om te zetten in succes en bent overtuigend in jouw communicatie. Je functioneert het beste binnen een veranderende werkomgeving als onderdeel van een klantgericht, gedreven en groeiend team. Je bent nauwkeurig, scherp en analytisch.

  • HBO werk- en denkniveau, afgeronde opleiding HRM is een pré
  • Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare werkomgeving
  • Brede HR-kennis en ervaring; in staat de gehele employee journey te optimaliseren
  • Ervaring met de analyse van HR-kengetallen en het uitwerken van businesscases
  • Flexibel, stressbestendig en in staat focus te houden in een hectische periode van groei
  • Nederlands uitstekend in woord en geschrift
  • Ervaring met Office365 en HR-software (Numbers, Afas) en vaardig met Excel

Meer informatie of solliciteren?

Neem contact op of stuur je sollicitatie met CV naar Anne Geluk, interim HR, via werken@hip.nl“>werken@hip.nl Of bel Anne op 06- 575 64 074. We hopen snel van je te horen!

Wil je dit bericht delen?
Klik op één van deze kanalen
Informatie aanvragen
030 303 66 08
Open chat
Stel hier je vraag